Созопол Дриймс Често задавани въпроси

Как да стигнем до комплекса?

K-с Созопол Дриймс се намира в новата част на гр. Созопол . Най- лесно може да стигнете до комплекса по ул. „Републиканска” срещу стадиона в пресечката между х-л „Табанов” и х-л „Мартинез” - виж на картата...

С какво разполагат апартаментите?

Апартаментите под наем в Созопол Дриймс са напълно обзаведени с една или две спални, дневна с място за хранене и кухненски бокс.

Кухнеския бокс е оборудван с: хладилник, котлони, микровълнова фурна, аспиратор, тостер, ел.кана и всички необходими кухненски прибори и съдове за хранене и приготвяне на храна, климатик, собствен бойлер, вана в банята и самостоятелна тераса всички удобства, предразполагащи туристите да се чувстват като у дома си по време на своята почивка в Созопол.

Какво представлява апартаментът и до колко човека могат да се настанят?

В комплекса има Едноспални и двуспални апартаменти. При по-голямата част от тях отделните помещения са разделени от врата, което е по-удобно за добри познати и приятели и семейства с деца.

Апартаментите са с изглед към града вътрешния двор и към морето. Настаняването в ед.апартаментите е за до 2+2 човека, а за дв.ап. до 4+2 човека. 

Подходящ ли е комплексът за семейства с деца?

Комплексът е удобен за семейства с деца. Апартаментите предлагат напълно оборудвана кухня и всички необходими прибори за приготвяне на храна.В близост има се намират: детска площадка, плажа и морето (150м.) , магазини и супермаркети (100м.)

Искам да напусна по-късно от часа, указан от комплекса. Какво да направя?

Свържете се на място с рецепцията на комплекса, и там ще получите необходимата информация.

Как да направя резервация за апартамент?

Резервация може да направите по следните начини:

Резервационна форма на сайта на к-са www.MyVacationBG.com

Тел. 0550/22008 ; +359 886 677 269

Е-мейл : sozopoldreams@planex.bg

Комплексът изисква ли депозит или предварително плащане?

Да, необходимо е.( 30% от сумата на резервацията).

Как мога да анулирам резервацията си?

Може да анулирате резервацията си 7 дни преди настаняването в комплекса без да Ви бъде удържан депозит

Правите ли отстъпки при настаняване за няколко нощувки?

Да. Имаме оферти за 5+,7+,14+ нощувки

В колко часа е настаняването и напускането на комплекса?

Ще Ви настаним във Вашия апартамент след 14:00 часа.
Напускането на апартамента е до 12:00 часа.

В цената за настаняване включено ли е изхранване?

Не. Комплексът не разполога с ресторант.

Цена е на човек или помещение?

Цената е за помещение на ден за съответния максимален бр. легла в него.

Имаме малки деца, разполага ли комплекса с бебешки креватчета?

Да. Необходима е резервация. Цената е 5,00 лв. на ден.

Какви консумативи има в банята и тоалетната?

Банята и тоалетната разполагат със средни и големи хавлии, сапун, шампоан, душ гел и тоалетна хартия.

Какви камериерски услуги предлагате?

Камериерски услуги, които Ви предлагаме, са смяна на бельо и хавлии (на 3 дни), почистване - всеки ден.

Има ли телевизор в апартаментите?

В апартаментите има 1 телевизор с кабелна телевизия.

Има ли климатик в апартаментите?

Апартаментите са климатизирани.

Комплексът има ли паркинг?

Да. Платен и безплатен. За платения се изисква се резервация. 

Има ли интернет в комплекса?

Wi-Fi може да ползвате безплатно.

Ако съм гост на комплекс „Созопол Дриймс” мога ли да каня приятели/роднини на посещение?

Достъпът до стаите на хора, които не са гости на комплекса е забранен. Вашите посетители могат да се срещат с Вас свободно в общите части.

На какво разстояние е плажът? Включени ли са шезлонгите и чадърите в цената?

К-са се намира на 150м от плаж „Хармани”. Шезлонгите и чадърите на самия плаж са собственост на концесионера на плажа и той определя цените за тях независимо от комплекса.

Newsletter

Запишете се за нашия бюлетин